بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان، رضا حسنپور روز دوشنبه 2 آبان 1401 با اعلام این خبر افزود: «در نتیجه بررسیهای یادشده ۱۵ تذکر و ۱۰ تعلیق برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان صادر شده است.»
سرپرست معاونت گردشگری گیلان اظهار کرد: «تمام موارد رسیدگی به شکایت و نتیجه نظارت و بازرسی در کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی بررسی و تصمیمگیری در خصوص نتیجه نهایی اعلام میشود.»
او بیان کرد: «عدم رعایت قوانین و بستهبودن دفتر خدمات مسافرتی بارزترین موارد در تصمیمگیریهای یاد شده بوده است».
سرپرست معاونت گردشگری گیلان گفت: «همچنین در راستای اهداف آموزشی و دانشافزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شده است.»
حسن پور اظهار کرد: «با توجه به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع چهارمین کمیسیون مربوطه با حضور اعضاء برگزار شد.»
او افزود: «در این جلسه به شکایت پنج نفر از شاکیان از شرکتها و دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد و در نهایت برای یک دفتر و یک شرکت تذکر و اخطار دریافت صادر شد و کارت یک راهنمای گردشگری به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.»
۸۴ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است.
انتهای پیام/